Jouw bestelling kan gratis afgehaald worden in Maria Aalter
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klachten

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of producten van AlieNoor, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail, telefonisch en/of post door te geven aan ons. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens zijn :

AlieNoor
Sharon Van Rie
Aalterstraat 9A
9880 Aalter
0498 91 67 15
[email protected]
BTW 0765 173 216

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »